Topaz zakłada ponad 16 mln zł zysku za 2014 r.

Autor: www.dlahandlu.pl 17 grudnia 2014 12:31

Topaz zakłada ponad 16 mln zł zysku za 2014 r.

Nasze wyniki finansowe z ostatnich lat oceniamy jako pozytywne, choć jak wiadomo sytuacja na rynku nie jest łatwa. Optymizmem napawa nasz rozwój w obrębie podjętych działań biznesowych, poczynione inwestycje i plany na przyszłość. Zakładamy, że nasz zysk za 2014 rok wyniesie ponad 16 mln złotych a przychody netto ponad 620 mln - mówi portalowi dlahandlu.pl Jarosław Bieliński, dyrektor generalny sieci sklepów Topaz.

- Wciąż przybywa nam kolejnych punktów handlowych, liczba naszych sklepów własnych i franczyowych dobiega już setki. Ale kondycja marki to nie tylko cyfry. W minionym roku dokonaliśmy segmentacji naszych placówek z reorganizacją kategorii, finalizowaliśmy rozbudowę centrum logistycznego i magazynu centralnego, rozpoczęliśmy działania w obrębie dużej przebudowy programu lojalnościowego. Niezwykle ważnym elementem strategii Topaz jest współtworzenie Grupy Handlowej PL Plus, z którą rok temu powołaliśmy markę "Lubię". Całe przedsięwzięcie jak wiadomo bardzo dobrze oceniło środowisko handlowe, a produkty "Lubię", które liczą już 120 pozycji asortymentowych – konsumenci. Ale zupełnie wyjątkowy, stworzony przez nas ostatnio brand to browar restauracyjny w Siedlcach z własną produkcją piwa. Brofaktura powstała w nabytym przez Topaz zabytkowym obiekcie Hala Targowa w centrum miasta, a wyróżnia ją oryginalna architektura, bogata oferta tradycyjnie warzonych na miejscu piw, atrakcyjne menu i nowoczesna identyfikacja. Koniec roku 2014 to również finał naszych inwestycji developerskich i zakończenie prac budowlanych w realizowanych przez Topaz Inwest obiektach mieszkaniowych. Podsumowując minione miesiące - Topaz nie zwalnia tempa rozwoju i podejmuje kolejne aktywności. Takie są też plany na nadchodzący rok - mówi Jarosław Bieliński.

Sieć sklepów Topaz powstała w 1993 roku w Sokołowie Podlaskim. Marka obecna jest w czterech województwach - mazowieckim, podlaskim, lubelskim oraz warmińsko-mazurskim. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.