PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Torby są dla sklepów źródłem zysku i reklamy

Autor: dlahandlu.pl 11 czerwca 2010 09:38

Torby, do niedawna rozdawane za darmo, stały się kolejnym źródłem zysków handlowców. Pełnia także rolę reklamy.

Klienci już przyzwyczaili się do braku bezpłatnych foliowych jednorazówek. - Za torebki doliczam do zakupów 5 groszy. To kwota, którą kupujący znoszą bez szemrania. Dodatkowo dla mnie to zysk, niewielki kilkuzłotowy na każdej zgrzewce torebek, ale zawsze. Oczywiści przy pieczywie i warzywach torebki są darmowe - informuje sprzedawczyni ze sklepu w Otrębusach.

Coraz więcej klientów przychodzi na zakupy z własnymi torbami wielokrotnego użytku lub koszykami. Dlatego w strefie przykasowej zagościły torby ekologiczne. - Zamówiłam kilkadziesiąt toreb płóciennych, które sprzedaję po 5 złotych. Została mi już połowa towaru. Pomyślałam, że torby nie muszą być gładkie. Dlatego przy zamówieniu kolejnej partii na połowie pojawi się nazwa i adres naszego sklepu. Pomyślałam, że część toreb z logo przeznaczę do sprzedaży, a część rozdam najlepszym klientom jako gratisy - zapowiada sprzedawczyni.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7962
Ilość aktualnych ofert: 499698

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.