Trwa rebranding marki Aro. Nowe etykiety zyskało 150 produktów, 80 jest w trakcie zmian

Autor: dlahandlu.pl 7 sierpnia 2017 14:33

Trwa rebranding ARO – marki własnej Makro Polska. Już 150 produktów zyskało etykiety z odświeżoną szatą graficzną, a kolejne 80 jest w trakcie zmian.

ARO to marka własna sieci hurtowni Makro Polska, która w swoim portfolio ma ponad 1000 produktów. W odpowiedzi na potrzeby klientów z sektorów HoReCa i handlu tradycyjnego w lutym br. rozpoczął się rebranding opakowań. Obecnie nowy wygląd zyskało już 150 produktów, w tym m.in. kasze, mąki, ryże, czekolady, dżemy, wody czy produkty chemii gospodarczej.

Odświeżona szata graficzna jest minimalistyczna i funkcjonalna. Nazwa produktu, skład i gramatura zostały wyeksponowane, a logo „ARO”, otoczone charakterystycznym kolorowym okręgiem – nieznacznie pomniejszone.

W przygotowaniu są nowe etykiety dla kolejnych 80 produktów. Plan strategicznej rewitalizacji marki zakłada zakończenie całego procesu rebrandingu w pierwszym kwartale 2018 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane