Tygodnie tematyczne w hurtowniach Makro. Michel Moran twarzą kampanii

Autor: dlahandlu.pl 29 sierpnia 2017 16:31

Tygodnie tematyczne w hurtowniach Makro. Michel Moran twarzą kampanii fot. materiały prasowe

Sieć hurtowni MAKRO istnieje w Polsce od 23 lat. Z tej okazji przygotowała dla klientów specjalną ofertę produktową, promocje, rabaty i konkursy. Twarzą kampanii jest znany szef kuchni – Michel Moran.

Sieć hurtowni przygotowała ofertę produktową, która będzie się tematycznie zmieniać co dwa tygodnie i dotyczyć różnych kuchni: włoskiej (29 sierpnia – 11 września), francuskiej (12-25 września), greckiej (26 września – 9 października), hiszpańskiej (10-23 października).

W halach MAKRO będą czekać degustacje, akcje kuponowe oraz ponad 1000 produktów w urodzinowych cenach.

Klienci mogą także wziąć udział w loterii, w której do wygrania jest łącznie 20 dwuosobowych wycieczek do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu oraz cztery samochody marki Skoda. 

MAKRO przygotowało także specjalną odsłonę Punktomanii. To program lojalnościowy, w ramach którego klienci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą wymienić je na atrakcyjne rabaty przy zakupie produktów z katalogu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane