Tylko połowa kupujących wybiera lody ze względu na markę

Autor: dlahandlu.pl 9 czerwca 2010 11:01

Aż 70 proc. osób deklaruje, iż powodem zakupu określonych lodów jest kwestia ich smaku. Zaraz na drugim miejscu z wynikiem 46 proc. plasuje się przywiązanie do danej marki lodów oraz przekonanie, iż lody danej marki są dobre jakościowo - wynika z badań przeprowadzonych przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych w lutym 2010 (próba na 1256 respondentach w wieku 15-49 lat).

Marek Kopyto, dyrektor generalny w firmie Algida przyznaje, że Polacy są tradycjonalistami. - Jak wykazały badania TNS OBOP, aż 34 proc. badanych rodaków deklaruje, iż ulubionym przez nich smakiem lodów jest smak śmietankowy. Na drugim miejscu plasuje się smak czekoladowy - 19 proc., następnie truskawkowy - 15 proc.

Te preferencje znajdują odzwierciedlenie w wynikach sprzedażowych naszych produktów - mówi.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,89

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane