Udział sklepów Centrum Wina w przychodach Grupy Ambra wynosi 6 proc.

Autor: SII, www.dlahandlu.pl 13 maja 2015 13:31

Aktualnie udział sklepów Centrum Wina w przychodach Grupy Ambra wynosi ok. 6 proc.- Oczekujemy dwucyfrowych wzrostów sprzedaży w tym segmencie. Udział docelowy jest niepewny z uwagi na dynamiczny wzrost Cydru - podaje zarząd firmy podczas czatu inwestorskiego organizowanego przez SII.

Aktualnie firma prowadzi sieć 25 sklepów Centrum Wina.

- Planujemy 1-2 otwarcia rocznie. Strategia wzrostu oparta jest na rosnącej sprzedaży z istniejących lokalizacji - wyjaśnia zarząd.

- Rynek wina będzie średnioterminowo rósł w skali ok. 5 proc. rocznie. Oczekujemy spadku udziału sieci dyskontowych w dynamice wzrostu, w szczególności na korzyść mniejszych sklepów. Potencjał do zagospodarowania widzimy również w zmieniających się potrzebach konsumentów napojów niskoalkoholowych, zwłaszcza piw, poszukujących autentycznych alternatyw. Rynek wydatków alkoholowych będzie więc nadal nacechowany dużą zmiennością, a główne trendy zachowań konsumenckich powinny wspierać pozycję rynkową naszej Grupy - odpowiada zarząd firmy.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    12,41

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8035

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556876

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.