Usługi finansowe w punktach handlowych wpływają na wzrost obrotów

Autor: www.dlahandlu.pl 18 czerwca 2012 10:14

- Wprowadzenie usług finansowych do punktów handlowych niesie za sobą pewne obowiązki. Jednym z nich jest wprowadzenie zmian w ewidencji prowadzonej działalności - większość punktów handlowych nie wpisało bowiem w zakres prowadzonej działalności usług finansowych. Następnym etapem jest weryfikacja partnera w instytucji nadzorującej podmioty świadczące usługi finansowe - wyjaśnia Piotr Adamek, wiceprezes zarządu Bankomat24/Euronet Sp. z o.o.

- Nowa ustawa PSD obowiązująca od kwietnia br. nakłada na agenta wiele obowiązków. Należy do nich między innymi sprawdzenie wiarygodności partnera biznesowego. W tym celu przed podpisaniem umowy przedstawiciel handlowy wraz z partnerem wypełnia komplet dokumentów wymaganych przez instytucję nadzoru finansowego, a następnie zgłasza partnera do jego weryfikacji. Po pozytywnej ocenie partnera następuje wdrożenie usługi w punkcie handlowym - tłumaczy Piotr Adamek.

Jego zdaniem wdrażane przez sklepy usługi mają wpływ na wzrost obrotów. - Klient korzystający z usług finansowych dokonuje dodatkowych zakupów, częściej przychodzi do punktu - staje się po prostu lojalnym klientem, a to w konsekwencji przekłada się na wzrost obrotów.
Wdrożenie nowych usług w puncie handlowym świadczy o rozwoju tego punktu, wiele mówi również o świadomości jego właścicieli i umiejętności obserwacji trendów rynkowych - wszystko to czyni punkt nowoczesnym. Postrzeganie punktu handlowego jako nowoczesnego, a jednocześnie przyjaznego z perspektywy klienta czyni go bardziej popularnym - dodaje wiceprezes zarządu  Bankomat24/Euronet Sp. z o.o.

- Z usług finansowych korzysta wiele osób, dlatego ciężko jednoznacznie określić profil klienta. Można założyć, że z takich usług korzystają klienci, którzy nie posiadają rachunków bankowych i nie płacą rachunków za pomocą internetu. To także osoby, dla których koszt opłat za usługi bankowe jest zbyt wysoki. Koszt transakcji w punkcie handlowym nie przekracza 1,99 zł. Ważnym elementem jest również dostępność usługi, znana nam osoba pracująca w punkcie, w którym klient dokonuje codziennych zakupów oraz szybki czas obsługi. To właśnie te elementy decydują o sukcesie wdrażanych przez nas usług. Analizując obroty poszczególnych grup produktowych, najważniejszym produktem dla naszej spółki są wciąż doładowania telekomunikacyjne, ponieważ to one generują najwyższe obroty. Karty przedpłacone i podarunkowe są produktami, których rozwój jest ciągle jeszcze przed nami. W tym roku planujemy wdrożenie nowej koncepcji sprzedaży kart prezentowych w innowacyjnej i nieobecnej jeszcze w naszym kraju formie - mówi Piotr Adamek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • karty płatnicze i doładowania 2013-01-25 18:37:16

    woj.pomorskie:obsługa kart płatniczych,terminale+doładowania telefonów komórkowych-zapraszam tel.695 399 085

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,64

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7934
Ilość aktualnych ofert: 485670

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.