VII FRSiH: Siła marki odpowiedzią na nielojalnego klienta

Autor: www.dlahandlu.pl 16 października 2014 20:02

To prawda, że polski konsument jest bardzo nielojalny. Dzieje się tak ponieważ w handlu nie ma marki. Polacy nie wiedzą czym różnią się poszczególne sieci czy koncepty. Nawet zagraniczne grupy, które wchodziły na polski rynek nie potrafiły wypromować swojej marki - podkreślił Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash i prezes spółki Tradis podczas VII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

- Największym wyzwaniem stojącym przed branżą jest zatem wykreowanie marki sklepu, którą konsument będzie rozpoznawał i wiedział czym się wyróżnia na rynku - zaznaczył prezes Tradisu.

Prezes podkreślił, że rynek sklepów małoformatowy na którym działa Eurocash zawsze był najważniejszy w Polsce i tak będzie dalej, nawet przy takiej konkurencji jaką są dyskonty.

- Dyskonty są bliski granicy rozwoju. Mniejsze sklepy mogą powalczyć z nimi m.in. poprzez jakość obsługi. Pewnym wzorem mogą być tutaj stacje paliw, gdzie klienci oprócz grzecznej obsługi zawsze są pytanie czy nie potrzebują usług dodatkowych - podkreślił Pedro Martinho.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,60

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.