W ciągu roku liczba wniosków o rejestrację kas fiskalnych na terenie Wólki Kosowskiej wzrosła o 700 proc.
Wola kontynuacji dialogu i dalszej współpracy przy organizacji szkoleń i warsztatów dla przedsiębiorców – to najważniejsze deklaracje Ministerstwa Finansów, ambasady Chin
i Stowarzyszenia Wólka Center po konferencji zorganizowanej w Warszawie przez Ambasadę Chińską oraz Krajową Administrację Skarbową.
- Cieszymy się, że Ministerstwo Finansów dostrzega chęć współpracy ze strony chińskich przedsiębiorców działających na terenie centrum handlowego w Wólce Kosowskiej. Podjęte przez nas w ostatnich miesiącach intensywne działania w zakresie edukacji przedsiębiorców, dotyczące m.in. prowadzenie działalności gospodarczej, zostały docenione. Mamy nadzieję na owocną współpracę z resortem i Komisją Administracji Skarbowej również w najbliższej przyszłości – mówi Felix Wang, przedstawiciel Stowarzyszenia Wólka Center.
O tym, że sytuacja w Wólce Kosowskiej zmierza w dobrym kierunku, świadczą dane zaprezentowane podczas konferencji przez Urząd Skarbowy w Piasecznie. Jak z nich wynika, w ciągu ostatniego roku liczba wniosków o rejestrację kas fiskalnych na terenie Wólki wzrosła o ponad 700%, a o blisko 400% wzrosła liczba wniosków dot. aktualizacji niezbędnych firmowych danych. Jednocześnie podkreślono, że aż 87% przedsiębiorstw działających w Wólce Kosowskiej nie ma obecnie zaległości względem urzędu skarbowego. Warto zwrócić uwagę na niezwykle dynamiczny rozwój przedsiębiorczości na tym terenie – zgodnie z danymi Urzędu Skarbowego w Piasecznie, liczba firma zarejestrowanych Wólce Kosowskiej przekroczyła 2200, co oznacza wzrost o 48% rok do roku.
Przeczytaj także:
W dotychczasowych szkoleniach organizowanych przez Urząd Skarbowy w Piasecznie przy udziale Stowarzyszenia Wólka Center wzięło udział ponad pół tysiąca osób. Jak zapewniają przedstawiciele Urzędu, kolejne warsztaty i spotkania są planowane również na przyszły rok.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
-
Lidl na Wyspach wprowadza wózki sklepowe dla dzieci
-
Coca-Cola startuje z muzyczną loterią
-
Co trzecia osoba niepełnosprawna w wieku produkcyjnym jest aktywna zawodowo
- Śr 20:02 Ruszyła budowa Galerii Chełm. Lidl wśród najemców
- Śr 20:02 Raport Opineo.pl i Nielsen: Motorem sprzedaży w internecie są tzw. connected...
- Śr 20:02 Zatory płatnicze – zmora handlu i dostawców. Jaki kształt przyjmie regulacja?
- Śr 18:52 TFI Capital Partners chce zyskać jeszcze rok na sprzedaż Piotra i Pawła
- Śr 17:46 Intermarche w Morągu zlikwidowane
- Śr 16:03 Piotr i Paweł planuje nowy wystój w sklepach. Skąd pieniądze?
- Śr 15:49 Chanel kontra Vabun: Renomowane znaki towarowe cieszą się silniejszą ochroną
- Śr 15:16 Lidl na Wyspach wprowadza wózki sklepowe dla dzieci
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć)
-
Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Kierownicy Biedronki mają zakaz ewakuacji po alarmie bombowym? Jest komentarz...
- 1 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 2 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
- 5 Tesco zwolni setki menadżerów?
- 6 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.