W pierwszym kwartale Kolporter uruchomił 28 nowych punktów handlowych

Autor: www.dlahandlu.pl 25 kwietnia 2016 11:19

W pierwszym kwartale 2016 roku Kolporter uruchomił aż dwadzieścia osiem nowych punktów handlowych, w tym dwadzieścia dwa saloniki prasowe i sześć salonów Top-Press. Cztery nowe punkty Top-Press zostały wyposażone w strefę bistro Top Presso.

Sieć saloników prasowych Kolportera poszerzyła się o punkty zlokalizowane w Czechowicach-Dziedzicach, Częstochowie, Dąbrowie Górniczej, Jarocinie, Kielcach, Krakowie, Kraśniku, Krynicy Zdrój, Lublinie, Łodzi, Makowie, Ostrołęce, Pleszewie, Poznaniu, Solcu Kujawskim, Suchym Lesie, Szczecinie, Turku i Wrocławiu.

Nowe salony Top-Press powstały w Ruszowicach, Tomaszowie Lubelskim i Warszawie. Punkty w Tomaszowie Lubelskim i aż trzy zlokalizowane w stolicy posiadają strefę bistro Top Presso.

– Konsekwentnie realizujemy swoją strategię stabilnego, zrównoważonego rozwoju sieci. To, co bez wątpienia wpływa w sposób istotny na nasze długofalowe plany to obecny, niejasny stan prawny całego sektora handlowego. Nadal czekamy na ostateczny kształt ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej. Jeśli okaże się ona niekorzystna dla naszej branży z pewnością będziemy zmuszeni zweryfikować swoje plany rozwoju – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Aktualnie do sieci Kolportera należą 1020 saloniki prasowe i 199 salonów Top-Press, w tym 7 ze strefą bistro Top Presso.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane