W stolicy ruszył sklep oferujący ponad 300 rodzajów szampana
Ofertę handlową budynku Astoria Premium Offices w Warszawie wzbogacił Dom Szampana, otwierając w lokalu C pierwszy ekskluzywny sklep w pełni dedykowany szampanom. Lokal na niemal 70 mkw. oferuje ponad 300 rodzajów najsłynniejszego na świecie wina musującego.
Podpisana w maju umowa najmu pomiędzy warszawskim biurem STRABAG Real Estate a DOMEM SZAMPANA zaowocowała otwarciem kolejnego lokalu na parterze biurowca ASTORIA. Flagowy butik marki wzbogaci ofertę handlową budynku o szeroki wybór wyśmienitych i z pieczołowitością wyselekcjonowanych trunków, wyprodukowanych zarówno w małych, jak i dużych domach szampańskich. Lokal na powierzchni blisko 70 mkw. mieści nie tylko sklep, ale także strefę degustacyjną, gdzie klienci mogą w kameralnej atmosferze spróbować oferowanych win, czy spędzić wieczór w gronie znajomych.
DOM SZAMPANA to firma, której założyciele pasję zamienili w pomysł na biznes. DOM SZAMPANA w postaci sklepu detalicznego, dostępnego dla szerszej publiczności, oferować będzie nie tylko profesjonalną obsługę, doradztwo doświadczonego zespołu, lecz także rozmaite degustacje. Pracownicy lokalu z dumą deklarują gotowość do zrealizowania każdego pomysłu na wydarzenie związane z szampanem.
Przeczytaj także:

WYBRANE DLA CIEBIE
-
Lidl na Wyspach wprowadza wózki sklepowe dla dzieci
-
Milka startuje z loterią konsumencką
-
Kaufland rusza z promocją: 10 jaj za złotówkę
- 17:49 Zgoda w sprawie przepisów ograniczających handel nielegalnymi papierosami
- 17:44 Qarson chce sprzedawać auta w centrach handlowych
- 17:40 Carrefour chce przyciągnąć do sklepów rodziny z dziećmi
- 15:30 Kaufland wchodzi na rynek drogeryjny. Ruszył pierwszy sklep K Beauty
- 15:13 Śniadania i obiady w Żabce. Małe bistro czy sklep na drobne zakupy?
- 14:54 Lidl zwiększy obecność w Danii
- 14:48 Polska pod względem warunków dla nowego biznesu gorsza od Białorusi
- 14:41 Nastolatki chętnie kupują online, jeśli nie muszą mieć karty ani konta
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Kierownicy Biedronki mają zakaz ewakuacji po alarmie bombowym? Jest komentarz...
-
Delko przejmie ponad 300 sklepów
- 1 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 2 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
- 5 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
- 6 W ubiegłym roku Polacy wydali na walentynki 1,5 mld zł
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.