Wal-Mart chce mieć sklepy "po sąsiedzku" - mały format rozdaje karty

Autor: www.dlahandlu.pl 15 maja 2014 10:17

Wal-Mart chce mieć sklepy "po sąsiedzku" - mały format rozdaje karty

W pierwszym kwartale roku Wal-Mart postanowił zainwestować na rodzimym rynku w format małych sklepów. Tylko w tym roku ma powstać 300 takich placówek. Sklepy będą działały pod szyldem 'Neighborhood Market' (200 sklepów) oraz 'Walmart Express' (100 placówek).

Obiekty będą powstawać na obszarach wiejskich i podmiejskich jako konkurencja dla drogerii i małych rodzinnych sklepów.

W Polsce sklepy typu express to - obok dyskontów - jeden z najszybciej rozwijających się konceptów.  W tego typu placówki zainwestowały już takie sieci jak: Carrefour, Czerwona Torebka czy Spar. 

Według ubiegłorocznych szacunków analityków, typowe sklepy convenience mają niecałe 2 proc. udziału w polskim handlu detalicznym. Polskie sklepy convenience dopiero ewoluują w kierunku klasycznego konceptu sklepu "wygodnego", znanego z rynku USA czy rynków azjatyckich, jednak wraz ze zmianą stylu życia Polaków, rodzime sklepy convenience będą (oprócz alkoholu, napojów i słodyczy) oferowały coraz więcej usług, dań gotowych do spożycia i produktów "food to go".

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,66

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9191

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.