Warszawa: Brak targowiska zastępczego dla kupców z Trockiej
Bez umów najmu i z niepewnością o przyszłość - tak kupcy z bazarku przy Trockiej na Targówku zaczęli nowy rok. Teren obecnego targowiska zajmie wykonawca II linii metra, dlatego muszą się przenieść - podaje tvn24.pl.
Zgodnie z ustaleniami urzędników, na czas budowy metra, kupcy mają się przenieść na tymczasowe targowisko przy ul. Fantazyjnej. Tu jednak pojawia się problem, bo nowy bazarek powinien być gotowy do końca grudnia ubiegłego roku. Inwestycję wstrzymały jednak protesty mieszkańców z ul. Fantazyjnej, którzy złożyli do Samorządowego Kolegium Odwoławczego 36 odwołań. Obawiają się oni uciążliwego sąsiedztwa targowiska i zakorkowania lokalnych uliczek.

Skomentuj (Brak komentarzy - Bądź pierwszy!)
WYBRANE DLA CIEBIE
- 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- Pt 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Pt 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 3 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł