Wedel kontynuuje program wsparcia sprzedaży skierowany dla 2 tys. sklepów tradycyjnych

Autor: dlahandlu.pl 8 lutego 2017 10:20

Marka Lotte Wedel przedłużyła umowę o współpracy z Programem PAYBACK. Firmy realizują autorski model wsparcia sprzedaży kierowany do 2 tysięcy sklepów detalicznych działających w kanale tradycyjnym.

Model marketingowy zaprojektowany przez PAYBACK dla Lotte Wedel, który wystartował w lutym 2016 roku, będzie działać co najmniej do 31 stycznia 2018 roku. Jego zadaniem jest motywowanie właścicieli i osób zarządzających punktami sprzedaży do realizacji celów sprzedażowych, jakościowych i innych (związanych, np. z lokalizacją materiałów promocyjnych).

– Poza odpowiedzeniem na wyzwania czysto sprzedażowe, takie jak podniesienie wolumenu obrotów, zależało nam również na promowaniu wybranych produktów oraz na budowaniu i utrzymaniu trwałej relacji z naszymi klientami. Chcemy nagradzać te sklepy, które najlepiej wywiązują się z tych zadań, a także motywować inne punkty sprzedaży do systematycznego rozwoju. Dotychczasowe wyniki współpracy z PAYBACK pokazują, że realizacja tych wszystkich planów jest możliwa, a wykorzystanie mechanizmu punktowego sprawdza się także w sektorze B2B – komentuje Magdalena Kołodziejska, PR Manager z Lotte Wedel.

Metodologia przedsięwzięcia bazuje na znanym milionom polskich konsumentów Programie PAYBACK. Uczestnicy programu zbierają punkty, które następnie mogą wymieniać na dowolne nagrody z szerokiego katalogu, kody rabatowe i kupony na zakupy u wybranych partnerów PAYBACK.

PAYBACK we współpracy z Wedlem uruchomił również platformę internetową dla uczestniczących w programie, dzięki której mogą oni śledzić aktualne cele, sprawdzać saldo punktowe i dostępne nagrody. Strona umożliwia również komunikację z odpowiednim przedstawicielem handlowym Wedla i uzyskanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. PAYBACK koordynuje również stałą komunikację z partnerami Wedla przy użyciu innych narzędzi, takich jak e-maile czy SMSy. Do dyspozycji uczestników jest również call center.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    7,06

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.