Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wiceprezes Bać-Polu: Ogólnopolskie promocje nie mają sensu, każdy region ma swoje preferencje

Autor: dlahandlu.pl 27 maja 2015 14:39

- W ostatnich latach, zwłaszcza w przypadku mniejszych sklepów, daje się zauważyć, że konsumenci oczekują zarówno dobrej ceny, jak i dobrego jakościowo produktu. W sieci Słoneczko wyraźnie widzimy, że asortyment produktów świeżych z wyższej półki rośnie dużo szybciej w mniejszych miejscowościach - mówiła podczas konferencji KPMG Teresa Sienkiewicz, wiceprezes zarządu Bać-Polu.

- Klienci szukają lokalnych, regionalnych produktów. Promocyjne akcje ogólnopolskie nie mają sensu, wyraźnie widać, że każdy region ma swoje preferencje - dodaje Teresa Sienkiewicz.

Wiceprezes Bać-Polu odniosła się również do kwestii multiformatowości. - SPAR był pierwsza siecią, która operowała we wszystkich formatach i nadal globalnie się rozwija. Ciekawym przykładem jest hipermarket SPAR na Węgrzech, w CH Mamut w Budapeszcie. Przejęty po lokalnej sieci sklep odpowiada na potrzeby zarówno turystów, klientów przychodzących na szybkie zakupy, jak i tych, którzy chcą się zaopatrzyć w większą liczbę produktów. Zastosowano tam rozwiązanie w postaci trzech różnych ścieżek zakupowych. Centralna platformą jest dla nich stoisko z pieczywem, produktami świeżymi oraz food to go. Od sierpnia 2014 roku, czyli od otwarcia sklepu, jego obroty wzrosły o 40 proc. - mówiła wiceprezes Bać-Polu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mariano 2015-05-29 18:05:02

    ameryki to ty nie odkrylas

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.