Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wiceprezes Navo Orbico na VIII FRSiH: Bierzemy odpowiedzialność za brand do poziomu konsumenta

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2015 22:48

- Nasz format funkcjonowania na rynku chemiczno-kosmetycznym opiera się na założeniu, że będąc partnerem liderów jesteśmy w stanie realizować taki model działalności, żeby generować obrót poprzez własne aktywności - mówił Roman Gajczewski, wiceprezes zarządu Navo Orbico na sesji "Rynek dystrybucji. Sektor hurtowej sprzedaży żywności w decydującej fazie przebudowy" podczas VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

- Docelowy model funkcjonowania naszej firmy nazwałabym dystrybucją pełnozakresową. Przyświeca mu prosta idea: każdy robi to, co umie. Z punktu widzenia producentów jest to proces produkcji (proces technologiczny) oraz kreowanie marek konsumenckich. Mamy partnerów, których rola egzekucyjna kończy się wraz z wystawieniem palet z towarem, my robimy resztę, czyli: forecastowanie poziomu sprzedaży czy nawet dopuszczenie produktu do obrotu na polskim rynku aż po działania posprzedażowe i relacje z mediami. To filar nowoczesnego myślenia o dystrybucji. Bierzemy odpowiedzialność za brand do poziomu konsumenta włącznie - wyjaśnił Roman Gajczewski.

Jego zdaniem dystrybucja się zmienia, ale niewiele się o tym nie mówi. - To działanie trochę jak zza kulis teatru. Dużo mówi się o aktorach (detalistach), mało o całym zapleczu - ocenił.

Co dziś ma do zaoferowania nowoczesny dystrybutor?  -  Wiele, włączając w to serwis logistyczny, zaangażowanie w tworzenie sieci oraz dostarczanie wiedzy, przez które rozumiem zarządzanie kategorią wraz z całym procesem edukacji detalistów. To możemy robić i "wnieść w posagu". Nasz model zakłada bycie perfekcyjnym (full-service) dystrybutorem dobrych produktów we wszystkich kanałach i formatach - powiedział przedstawiciel Navo Orbico.

Zauważył również, że kluczowym graczem dla hurtu jest konsument. –  Shopper, który idzie do sklepu i podejmuje decyzje, w przyszłości będzie filarem rozwoju handlu hurtowego, ogniwem pomiędzy hurtownikiem a detalistą - podsumował Roman Gajczewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.