Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wiceprezes Żabki: Wciąż mamy asy w rękawie

www.portalspozywczy.pl 1 września 2015 14:26

Wyróżniki sieci i innowacje - to na nie zamierza stawiać zarząd spółki Żabka Polska, rozwijając sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket.

Firma chce, aby sieci funkcjonujące w ramach spółki oferowały dodatkowe produkty i usługi, których nie można znaleźć u konkurencji. Niektóre rozwiązania w tym zakresie zostały już wprowadzone, ale część dopiero czeka na wdrożenie. - Przykładowo, na Żabkę i Freshmarket przypada niemal jedna trzecia całego rynku Cashback, planujemy również wdrożenia kolejnych usług w oparciu o karty płatnicze - zauważa Blicharski.

Spółka w dalszym ciągu zamierza stawiać na nowe kategorie, oferować coraz więcej żywności convenience, rozwijać koncepty Żabka Cafe i Fresh Cafe, a także wprowadzać nowe rodzaje promocji. - Wciąż mamy w rękawie jeszcze wiele asów, które mogą się okazać tak skuteczne, jak Wielosztuki - podkreśla Blicharski.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Michał 2015-09-02 11:26:42

    Tak mają wiele asów w rękawie. Szuler tak ma. A najlepszy as to umowa "współpracy" z ajentem i weksel do podpisania. No i ta marża mniej niż 3%... dla ajenta. Niszczycie ludzi pracujących dla Was. Fizycznie i psychicznie. Jesteście jak szarańcza. Po was już tylko pustka...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,15

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.