Wielokanałowe rozwiązania do obsługi sprzedaży

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 22 czerwca 2012 10:00

hybris Multichannel Accelerator 4.7 to rozwiązanie, które wspomaga kompleksowe wdrażanie aplikacji B2C oraz B2B. Projekty witryn zapewniających wielokanałową obsługę sprzedaży można teraz realizować w trzy-cztery miesiące. Wymaga to dostosowania standardowego rozwiązania do specyfiki danej marki oraz przeprowadzenia podstawowej integracji z systemem realizacji zamówień oraz z rozwiązaniem usługodawcy świadczącego usługi płatnicze.

- Klienci chcą dziś mieś pełną swobodę robienia zakupów we wszystkich kanałach udostępnianych przez detalistów. Umożliwiamy przedsiębiorstwom handlowym spójną prezentację marki we wszystkich kanałach - w każdym miejscu i o każdej porze, gdy klienci łączą się z witryną internetową sklepu - powiedział Ariel Lüdi, dyrektor generalny firmy hybris.

Firmy potrzebują bieżących informacji na temat przychodów generowanych przez poszczególne kanały marketingowe, sprzedaży produktów, słów kluczowych generujących wysoki zwrot z inwestycji (ROI), skąd pochodzą najbardziej rentowni klienci i w których obszarach witryny klienci spędzają najwięcej czasu. Dlatego firma hybris wbudowała w panel z raportami konsolę Jirafe Customer Intelligence. Daje ona dostęp do generowanych w czasie rzeczywistym użytecznych danych analitycznych dotyczących korzystania z Internetu i z handlu elektronicznego w celu wsparcia bieżących działań biznesowych i zapewnienia wzrostu przychodów.

Zapewniono też dodatkowo integrację z produktami Google Analytics i Google Commerce Search, aby zaspokoić zmieniające się potrzeby biznesowe przedsiębiorstw i zapewnić elastyczność potrzebną sprzedawcom detalicznym.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,19

  • Śr

    0,75

  • Min

    0,62

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10963

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane