Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Właściciele sklepów muszą uważać na programy lojalnościowe B2B

Autor: "Moja Firma" Dziennik Gazeta Prawna 24 czerwca 2014 10:50

Producenci i hurtownicy kierują do detalistów programy lojalnościowe w systemie B2B, które mają pomóc w osiągnieciu zysków. Dla właściciela sklepu udział w takiej akcji, choć zwykle ograniczony w czasie, oznacza dodatkowe korzyści, wynikające nie tylko z marży. W wielu wypadkach mogą one mieć decydujący wpływ na poziom opłacalności handlu danym produktem. Eksperci twierdzą jednak, że nie wszystkie programy lojalnościowe, z punktu widzenia prowadzenia działalności handlowej, rzeczywiście są korzystne. Niektóre mogą nawet generować straty - czytamy w dodatku "Moja Firma" Dziennika Gazety Prawnej.

Jak czytamy w dodatku "Moja Firma" często stosowaną zachętą są nagrody. Hurtownicy lub producenci oferują detalistom, którzy zakupili określoną ilość towaru, wyjazdy na wycieczki czy seminaria odbywające się w kurortach turystycznych. Gratyfikacje, choć korzystne na pierwszy rzut oka, wcale nie muszą pomóc w prowadzeniu placówki. 
Udział w programie lojalnościowym nakłada na właściciela sklepu dodatkowe, czasem wymagające, obowiązki. Może się okazać, że za nagrodę sklep będzie musiał zapłacić więcej niż kosztuje taka "gratyfikacja". 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • P 2014-06-24 14:35:20

    Czego się dowiedzieliśmy z tego artykułu? Niczego. Zwykły bełkot o niczym.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,36

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.