PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Właścicielka F.H.U. Hitpol o rozwoju sieci

Autor: www.dlahandlu.pl 5 grudnia 2014 10:48

Właścicielka F.H.U. Hitpol o rozwoju sieci

- Ekspansja terytorialna sieci Hitpol przewiduje pozyskiwanie placówek handlowych na terenie Małopolski i Podkarpacia, a także południowych granic województwa świętokrzyskiego. Ekspansja terytorialna nierozerwalnie wiąże się ze spełnieniem oczekiwań franczyzobiorców względem regularnych dostaw. Wymaga to ze strony centrali pozyskania odpowiednich dostawców, spełniających indywidualne potrzeby każdego z partnerów. Pozyskiwanie nowych, zaufanych i spełniających standardy placówek handlowych w dobie przesycenia rynku zagranicznymi formatami handlowymi, dla franczyzodawcy z polskim kapitałem jest trudne, aczkolwiek nie niemożliwe, zawęża jednak znacznie możliwości. Chcielibyśmy przyłączyć do sieci ok. 20 nowych placówek. Plan wydawać się może mało ambitny, ale przy powyższych czynnikach jest realny do zrealizowania - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl właścicielka F.H.U. Hitpol, Justyna Krężołek.

Obecnie pod szyldem sieci Hitpol znajduje się 113 sklepów na terenie województw małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego. Do sieci w tym roku dołączyło 12 sklepów. - Dynamika wzrostu sklepów sieci jest zależna od wielu czynników, a jej zamknięcie w matematyczne ryzy, nie zapewni obiektywnego spojrzenia na rozwój naszej sieci. Przywiązujemy dużą wagę do ilości pozyskiwanych sklepów, ale nad to przekładamy ich jakość. Pozyskiwanie partnerów o podobnym potencjale ułatwia wdrażanie standardów, a tym samym umożliwia współpracę na wysokim poziomie. Stawiamy na jakość pozyskiwanych partnerów ponieważ wierzymy, że przełoży się to na sukces naszych franczyzobiorców. W związku z tym rozstaliśmy się z partnerami, którzy nie spełnili standardów sieci - dodaje Justyna Krężołek.

- Rok 2015 jest dla nas wyjątkowy, przede wszystkim ze względu na jubileusz 15-lecia sieci. Po pierwsze, franczyzodawcy zakończyli cykl szkoleń dofinansowanych przez UE „Akademia Rozwoju Hitpol", które przygotowywały ich do zmian. Końcówką roku wprowadziliśmy do sieci audytora, który ma za zadanie systematycznie monitorować standard placówek handlowych, a także na podstawie raportów dostarczać o nich rzetelnej informacji. Po dokładnej weryfikacji wprowadziliśmy także spójny system audio marketingu w sieci, dedykowanego franczyzobiorcom Hitpol. Istotne dla franczyzobiorców, były również zaproponowane zmiany w zakresie zacieśniania współpracy z siecią, a co za tym idzie dodatkowe bonusy proponowane przez Hitpol - wyjaśnia właścicielka F.H.U. Hitpol.

Sieć dokłada wszelkich starań by zwiększyć w okresie przedświątecznym sprzedaż. - Spoty reklamowe, słyszalne od końcówki listopada i plakaty wspierają promocje gazetowe. Promocje banerowe i plakatowe na artykuły świeże z dużą wrażliwością cenową z pustymi miejscami na cenę, pozwalają szybko reagować na sytuację rynkową. Ulotki w okresach międzygazetkowych dostosowane do indywidualnych potrzeb partnerów franczyzowych. Wszystkie te działania mają na celu wsparcie sprzedaży nie tylko w okresie przedświątecznym, ale również nagrodzenie lojalnych konsumentów. Z myślą o nich, jak co roku przygotowaliśmy także kalendarz z przepisami kulinarnymi, który będzie rozdawany w formie prezentu do przedświątecznych zakupów. Także bony i kupony rabatowe, które można zrealizować w sklepach Hitpol umożliwiają wsparcie sprzedaży.
Przedświąteczna gorączka nie ma tak dużego przełożenia w zakupach. Format naszych sklepów przegrywa jednak w sprzedaży przedświątecznej z wielkopowierzchniowymi supermarketami, umiejscowionymi w galeriach, niejednokrotnie z zagranicznym kapitałem. Nieraz nie jest to podyktowane różnicą cenową, lecz chęcią zrobienia globalnych zakupów, które oszczędzają czas i są dla konsumenta logistycznie prostsze. Niewątpliwie ma na to wpływ także ogólnopolska reklama telewizyjna z silnym przekazem, na którą nas, jako lokalnej sieci, na tym etapie nie stać - mówi Justyna Krężołek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    4,82

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7204

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.