WSP Społem: Stawiamy na współpracę przedstawicieli handlowych z detalistami

Autor: dlahandlu.pl 14 marca 2016 09:47

WSP Społem: Stawiamy na współpracę przedstawicieli handlowych z detalistami Na zdj. Michał Mius, prezes WSP Społem, fot. K. Pęczalski

- Okres przedświąteczny w branży spożywczej jest zawsze bardzo intensywny. Przygotowujemy się do niego już parę miesięcy wcześniej, by zapewnić nie tylko jak najlepsze, ale także jak najszersze zatowarowanie sklepów w nasze produkty. Szczególny nacis. Dodatkowo stawiamy na aktywność reklamową, która znacząco wspiera i dynamizuje sprzedaż flagowych wyrobów - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl prezes WSP Społem, Michał Mius.

Z początkiem marca rozpoczęliśmy wiosenną kampanię, w której promujemy Majonez Kielecki. Działania objęły najpopularniejsze kanały telewizyjne, prasę i branżową oraz serwisy online o profilu kulinarnym, poradnikowym i lifestylowym. Całość uzupełniają materiały POS oraz komunikacja PR. 

Nie stosujemy jednego, uniwersalnego sposobu rozmieszczania naszych wyrobów. Ich ekspozycja zależy od rodzaju i wielkości sklepu. Inaczej należy prezentować produkty w sklepie samoobsługowym, a inaczej w lokalnym sklepie spożywczym, gdzie artykuły podaje sprzedawca. Szczególnie liczymy na naszych przedstawicieli handlowych, którzy indywidualnie współpracują z kupcami tak, aby odpowiednia ekspozycja wpływała na satysfakcjonującą sprzedaż. Generalnie zalecamy, by produkty, na które w okresie Wielkanocnym jest największy popyt tj. Majonezy Kieleckie, Chrzany Luksusowe oraz białe Sosy Kieleckie, były umiejscawiane przy komplementarnych wyrobach lub obok artykułów konkurencyjnych. Dodatkowo w celu zwiększenia zainteresowania klientów naszą ofertą, zaopatrujemy sklepy w standy, które znacząco poprawiają ekspozycję.

Zgodnie z wieloma przeprowadzonymi badaniami, Polacy wciąż przywiązują dużą wagę do rodzimych tradycji kulinarnych. Klasyczne dania takie jak np. sałatki jarzynowe lub wędliny, podawane z przyprawami mokrymi są obecne na wielkanocnych stołach od dziesięcioleci. Tak więc, produkty WSP Społem oparte o tradycyjne receptury, w tym sztandarowy Majonez Kielecki, doskonale wpisują się w potrzeby konsumenckie – przede wszystkim jakość i tradycję. Jednocześnie dostrzegamy jeszcze jedną zmianę, która dot. świadomości konsumenckiej. Nabywcy z biegiem lat coraz dokładniej czytają etykiety i analizują składy wyrobów. To dobra informacja, gdyż w naszej działalności stawiamy wyłącznie na najwyższej jakości składniki, pomijamy substancje konserwujące, wzmacniacze smaku i zapachu itp. Sądzimy, że dzięki zmieniającym się zachowaniom konsumenckim nasza firma na szansę na jeszcze szybszy rozwój.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,60

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201