Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Współpraca z Freshmarketem podnosi sprzedaż Produktów Klasztornych

Autor: www.dlahandlu.pl 6 listopada 2014 10:05

Po trzech kwartałach 2014 r. spółka Produkty Klasztorne wypracowała przychody na pozomie 2 666 338,66 zł w porównaniu do 2 178 674,75 w roku ubiegłym. Strata netto spółki to 613 991,26 zł (334 102,39 zł straty za trzy kw. 2013 r.).

- Przychody ze sprzedaży za treci kwartał br. wyniosły łącznie 1 071 871,39 zł, co oznacza wzrost sprzedaży o ok. 43 proc. w porównaniu do III kwartału 2013 roku, gdzie osiągnięto pułap 747 842,05 zł. Przychody ze sprzedaży narastająco po trzech kwartałach, wyniosły 2 666 338,66 zł, co w porównaniu z przychodami ze sprzedaży za trzy kwartały 2013 r. dało wynik lepszy o ok. 22 proc. Wzrost przychodów ze sprzedaży w III kwartale br. był spowodowany w szczególności większą sprzedażą w miesiącach letnich, jak również rozpoczęciem od miesiąca września strategicznej współpracy z siecią FreshMarket. W konsekwencji podjęcia tych działań handlowych spółka spodziewa się w kolejnych miesiącach znaczącego wzrostu sprzedaży produktów do sieci FreshMarket, co powinno być widoczne w wynikach finansowych kolejnych kwartałów - komentuje zarząd.

W trzecim kwartale 2014 r. największy udział w przychodach ze sprzedaży miał nabiał i wędliny, odpowiednio 41 proc. i 19 proc. przychodów. Znaczący udział w przychodach (ok. 11 proc.) osiągnęły również produkty garmażeryjne. Piwo MNICH w trzecim kwartale odnotowało 6 proc. udział w przychodach ze sprzedaży.

Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest sprzedaż detaliczna i hurtowa artykułów  spożywczych w segmencie premium wytwarzanych na bazie tradycyjnych receptur pod wspólną marką „Produkt Klasztorny". Produkty spółki są obecne w takich sieciach jak: FreshMarket (Żabka Polska sp. z o.o.), Delikatesy Piotr i Paweł, Top Market (Grupa PGS), Organic Farma Zdrowia, Delikatesy Organic, PSS Społem, Anda Dystrybucja (piwo MNICH), Małpka (piwo MNICH).

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,59

  • Min

    3,93

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.