Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Wypiekane pieczywo zwiększa sprzedaż w sklepie

www.portalspozywczy.pl 10 kwietnia 2014 13:20

Sklepy powinny inwestować w wypiek pieczywa mrożonego, bo tego oczekują klienci i przynosi to wzrost sprzedaży w całym pozostałym asortymencie - uważa Andrzej Piętka z Akademii Wypieków. - Właściwa ekspozycja i magia wypiekanego pieczywa, jego zapach oraz świeżość sprawiają, ze kącik z ciepłymi przekąskami i snackami w sklepie działają jak najlepszy program lojalnościowy - mówi.

Jego zdaniem, wprowadzenie kącika zwiększa częstotliwość zakupów klientów w całej ofercie sklepu i przyciąga nowych. - Jest to najszybsza forma zwiększenia sprzedaży w sklepie - mówi.

Jak radzi, najpierw należałoby zbadać, czy sklep miałby potencjalnych odbiorców na takie produkty. - Szybko i na ciepło podany hot dog, zapiekanka, mini pizza czy inna ciepła przekąska znajdzie uznanie w ludziach młodych, wśród dzieci i tych, którzy nad słodkości preferują smaki wytrawne. Jest to grupa konsumentów bardzo lojalna, najczęściej ceniąca czas wolny, szybko żyjąca i niegotująca w domu - tłumaczy.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2014-04-10 18:44:46

    Ale wpierw należałoby sprawdzić czy markety maja warunki na taką działalność. Znam np. Ecler.... w ZG przetrzymuje mrozone pieczywo razem z mrożonymi rybami!!!. Sieci w pogoni z zyskami za nic mają HACCAP!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    4,88

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.