Za 3 miesiące Żabka może mieć już 3000 sklepów

Autor: pr, www.portalspozywczy.pl 5 lutego 2013 11:21

W styczniu br. Żabka Polska zwiększyła liczbę sklepów Żabka oraz Freshmarket o kolejnych 39 nowych placówek. Jeśli tempo otwarć zostanie utrzymane już za 3 miesiące liczba sklepów sieci przekroczy 3000 sklepów.

- Dzięki zwiększeniu naszych zdolności operacyjnych możemy równolegle rozwijać sieci Żabka i Freshmarket. W minionym miesiącu otworzyliśmy aż 20 Freshmarketów, głównie w dużych aglomeracjach miejskich. Zakładamy, że do końca 2013 roku będzie już ponad 400 placówek tej marki - wylicza Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Dzięki wsparciu funduszu MID Europa Partners, Żabka Polska w nadchodzących pięciu latach przekaże na inwestycje półtora miliarda złotych. Jednym z kluczowych aspektów rozwoju będzie wzrost liczby placówek - zarówno organiczny jak i poprzez akwizycje. W ciągu kolejnych 5 lat w Polsce będzie otwartych w sumie 5000 sklepów Żabka i Freshmarket.

- Dzięki zwiększeniu naszych zdolności operacyjnych możemy równolegle rozwijać sieci Żabka i Freshmarket. W minionym miesiącu otworzyliśmy aż 20 Freshmarketów, głównie w dużych aglomeracjach miejskich. Zakładamy, że do końca 2013 roku będzie już ponad 400 placówek tej marki - wylicza Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Nadal dynamicznie rozwija się także sieć sklepów Żabka, której uruchomiono 19 nowych placówek .

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    8,16

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8047

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 554491

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.