Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Żabka celuje w 6 mld zł przychodów

www.portalspozywczy.pl 21 sierpnia 2015 14:05

Żabka celuje w 6 mld zł przychodów Żabka chce rozwijać się szybciej niż konkurencja, fot. Żabka Plska

Przychody spółki Żabka Polska, właściciela sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket, najprawdopodobniej w 2015 r. po raz pierwszy przekroczą 6 miliardów zł. Zapowiada to w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych Żabki.

Przypomnijmy, jeszcze w 2013 r. przychody spółki wynosiły nieco ponad 4,1 mld zł.

Żabka w bieżącym roku zamierza rozwijać się szybciej, niż jej bezpośrednia konkurencja. - Rynek w tym roku jest trudny, ale jesteśmy zadowoleni z wyników pierwszego półrocza. Są one zgodne z naszymi założeniami, a nawet nieco lepsze. Kontynuujemy dwucyfrowe wzrosty sprzedaży, dzięki którym co roku awansujemy w rankingu największych firm handlowych - mówi Blicharski.

Wiceprezes spółki ocenia, że deflacja, która pojawiła się w Polsce w drugiej połowie minionego roku, dotknęła sklepy convenience, w tym Żabkę, w mniejszym stopniu, niż inne formaty. Wiąże się to z tym, że placówki działające w koncepcie convenience są stosunkowo najmniej narażone na konkurencję stricte cenową.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Pan 2015-09-23 21:59:44

    Pewnie, że sporo informacji można znaleźć głównie w internecie, ale najwięcej na forum gowork. Można poczytać dużo opinii pracowników...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9629

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.