Żabka ociepla wizerunek - stawia na ajentów i ich relacje z klientami

Autor: dlahandlu.pl 4 grudnia 2015 10:51

Sieć sklepów Żabka wystartowała z nową komunikacją marketingową pod hasłem:  Żabka – mały, wielki sklep. Rozpoczęta 3 grudnia kampania reklamowa powstała w oparciu o nową strategię pozycjonowania sieci, która zakłada rozwój i wzmacnianie kluczowych atrybutów kategorii „convenience”. W opracowanej strategii położono nacisk na wsparcie sprzedaży i budowanie spójnego wizerunku sieci.

- Nowa kampania reklamowa jest jednym z działań realizujących aktualną strategię sieci Żabka. Dotychczasowe założenia zmieniamy pod kątem ewoluującego rynku i nowych potrzeb konsumenckich. Celem reklam jest pokazanie w pozytywny i aspirujący sposób tego, co wyróżnia naszą sieć na tle sieci wielkopowierzchniowych i stanowi największą przewagę rynkową – bezpośrednie relacje ajentów i sprzedawców z klientami. Relacje, które pozwalają na to, by każdy mały sklep Żabki prezentował się naszym klientom jako wielki, w pełni zaspokajający ich codzienne potrzeby – mówi Maciej Mitoraj, dyrektor marketingu i rozwoju w spółce Żabka Polska.

Sieć Żabka, ma blisko 3600 sklepów. Spółka stawia na wsparcie marketingowe i bardziej intensywną obecność w mediach.

-  Jesteśmy formatem, który jest najbliżej nabywcy i tę bliskość chcemy akcentować zarówno w kreacji, jak i doborze mediów. Zależy nam, aby klienci dowiedzieli się, że w Żabce zrobią zakupy szybko, wygodnie i racjonalnie, kupując wszystko, czego w danym momencie potrzebują. Naszą bogatą ofertę produktową systematycznie powiększamy o nowe usługi, dzięki czemu wizyta w małym sklepie Żabka przyspiesza i ułatwia kompleksową realizację codziennych obowiązków – dodaje Maciej Mitoraj.

W ramach akcji reklamowej zaplanowano spoty w tv, radio, reklamy w sieci Multikino oraz działania w Internecie.

Żabka od wielu lat boryka się z problemami wizerunkowymi, związanymi z relacjami na linii firma - ajenci sklepów. Na ten temat powstała m.in. książka Joanny Jurkiewicz pt. "Dekada ajentów".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,90

  • Min

    1,45

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6224

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.