Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Żabka: około 25 proc. lokalizacji pozyskaliśmy dzięki programowi Sklep za czynsz

Autor: www.dlahandlu.pl 29 stycznia 2014 10:33

Żabka: około 25 proc. lokalizacji pozyskaliśmy dzięki programowi Sklep za czynsz

W ubiegłym roku ponad 1300 przedsiębiorców zgłosiło swoje lokale do prowadzonego przez firmę Żabka Polska programu Sklep za czynsz. Projekt gwarantuje właścicielom sklepów 10-letnią umowę, kompleksowy remont i kontynuację funkcjonowania placówki handlowej pod szyldem sklepu Żabka lub Freshmarket.

- W 2013 roku otworzyliśmy niemal pół tysiąca sklepów, około 25 proc. lokalizacji pozyskaliśmy dzięki programowi Sklep za czynsz. Nasze analizy rynku nieruchomości handlowych pokazują, że wzrost zainteresowania programem podyktowany jest coraz silniejszą konkurencją na rynku oraz poszukiwaniem stabilnego finansowo najemcy lokalu, który nie tylko będzie gwarantował comiesięczny czynsz, ale zainwestuje nawet kilkaset tysięcy złotych, wyposaży placówkę i stworzy z niej atrakcyjny punkt handlowych dla klientów. Program Sklep za czynsz to obustronna korzyść, widzą to drobni przedsiębiorcy i zgłaszają chęć wynajęcia nam swoich lokalizacji - mów Julio Duarte, wiceprezes zarządu Żabka Polska.

Żabka oraz Freshmarket są obecnie jednymi z najdynamiczniej rozwijających się sieci handlowych w Polsce. Spółka Żabka Polska planuje w 2014 roku otwarcie 600 placówek w całej Polsce. Firma poszukuje lokali handlowych w atrakcyjnych lokalizacjach o powierzchni od 70 - 400 mkw..

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • bocian 2014-01-30 01:07:24

    Ajent np.żabki to taka elegancka nazwa niewolnictwa. Ajenta nie stać na zatrudnienie kompletnej obsady pracowniczej, więc sam musi siedzieć na sklepie od rana do wieczora. Kodeks pracy nie przewiduje takiej normy godzin do przepracowania, więc sprytnie wymyślono stanowisko ajenta. A dlaczego Pan Prezes nie podaje przy okazji liczby zamykanych sklepów oraz nie przeprasza załamanych i zdesperowanych ajentów.

  • Michał 2014-01-29 12:06:01

    Dynamicznie się rozwija ponieważ podsuwa ajentom umowę bez jasno sprecyzowanych warunków współpracy. Brak zapisu o min. marży obecnie ta wynosi ok.3% Brak informacji o stałych miesięcznych kosztach ajentach (te to ok. 10 tyś. zł miesięcznie), brak jasno określonych praw i obowiązków. Natomiast jest zapis o przestrzeganiu wytycznych i instrukcji, które powstają w trakcie trwania umowy.To oznacza że podpisując taka umowę trzeba być człowiekiem szalonym.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,70

  • Śr

    5,59

  • Min

    3,93

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.