Żabka planuje rozwój formatu sklepów kontenerowych

Autor: dlahandlu.pl 16 stycznia 2019 17:00

Żabka planuje rozwój formatu sklepów kontenerowych Fot. materiały prasowe Żabka Polska

AiFi, firma technologiczna tworząca systemy automatyzacji sklepów oraz Żabka, sieć sklepów convenience posiadająca ponad 5400 punktów sprzedaży w Polsce, ogłosiły podczas targów technologicznych NRF, że wspólnie wdrożą technologię sztucznej inteligencji oraz sensor fusion, łączący informacje z sensorów rejestrujących różne typy danych jak waga czy obraz. Celem współpracy jest stworzenie konceptu sklepu convenience umożliwiającego zakupy z pominięciem kas.

W najbliższych miesiącach firmy wspólnie stworzą prototyp sklepu, który będzie dostępny dla klientów. Zdobyta wiedza i doświadczenie mają na celu wdrożenie tej technologii na szerszą skalę. Ponadto Żabka planuje rozwój formatu sklepów kontenerowych, które do tej pory lokalizowała m.in. sezonowo w nadmorskich kurortach. AiFi dostarczy nową technologię, umożliwiającą wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności sklepów, m.in. stworzenie placówek bezkasowych, które będą w pełni zautomatyzowane i dostępne przez cały rok 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Żabka, wprowadzając technologię AiFi, rozpoczyna kolejną fazę cyfrowej transformacji na wielką skalę. Planowane rozwiązania technologiczne mają na celu wsparcie franczyzobiorców w rozwoju prowadzonych przez nich sklepów.

Żabka od ub. roku wprowadziła szereg rozwiązań dla zoptymalizowania działań swojej sieci. Sieć koncentruje się na małym formacie sklepów, średnio o powierzchni od 60 do 70 mkw, tak więc kluczową kwestią na obecnym etapie jest wprowadzenie technologii pozwalających na obsługę większej liczby klientów, przy krótszym czasie transakcji oraz oferowanie wciąż rosnącej liczby usług, w warunkach ograniczonej powierzchni oraz dostępności pracowników. Technologia AiFi wpasowuje się w tę potrzebę.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6949
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.