Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Żabka Polska: Małe sklepy nie potrzebują dużej liczby klientów, aby być rentowne

www.portalspozywczy.pl 18 sierpnia 2015 14:41

Udziały spółki Żabka Polska w liczącym od 60 tys. do 80 tys. placówek (według różnych danych) rynku sklepów małoformatowych wynoszą obecnie ok. 5-6 proc. Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych spółki Żabka Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl zapowiada, że docelowo udziały firmy w tym rynku wzrosną do poziomu dwucyfrowego.

- Wciąż są w Polsce obszary, o dużym potencjale otwarć, gdzie zagęszczenie sklepów Żabka pozostaje niewielkie. Zamierzamy stopniowo realizować działania ekspansyjne w tych regionach - mówi Blicharski. Spółka planuje utrzymanie zbliżonego tempa rozwoju do tego z ostatnich lat. Otwierać będzie ok. 500 sklepów rocznie.

Wiceprezes firmy podkreśla, że zarówno Żabka, jak i Freshmarket to relatywnie małe placówki, które nie potrzebują szczególnie dużej liczby klientów do tego, aby być rentowne. Oznacza to, że sklepów pod tymi szyldami nadal można otwierać stosunkowo dużo.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Brunhilda 2015-08-19 11:09:57

    Żabka nie potrzebuje wiele klientów, bo ceny mają tak z kosmosu, że wystarczy, że kilku się na nie nabierze. :P

  • piotrcich 2015-08-18 22:22:24

    Żabki w ogóle nie potrzebują klientów,wystarczy że maj naiwnych ajentów.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    9,22

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.