Żabka Polska wybrała dom mediowy

Autor: dlahandlu.pl 10 grudnia 2015 19:50

9 grudnia rozstrzygnięty został przetarg na obsługę mediową spółki Żabka Polska, właściciela sieci Żabka i Freshmarket. Firma zaprosiła do przetargu cztery agencje, w tym między innymi ZenithOptimedia Group, z którą dotychczas współpracowała. Zwyciężył dom mediowy OMD, współpracujący do tej pory z takimi markami jak: Heinz, McDonalds, Nissan czy Wedel.

Od stycznia OMD pracować będzie nad zakupem mediów do rozpoczętej w grudniu nowej kampanii sieci, prowadzonej pod hasłem „Żabka – mały, wielki sklep”. 

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, spółka zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane