Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Żabka Polska zdradza plany rozwoju marki własnej

Autor: www.dlahandlu.pl 14 listopada 2013 14:42

Żabka Polska zdradza plany rozwoju marki własnej

Żabka Polska posiada obecnie ok. 400 produktów marki własnej, w tym również szeroką gamę produktów w kategorii piw, win, jak i alkoholi mocnych. Niedawno firma zarejestrowała nowy znak towarowy - Wódka Czysta Klasyczna.

- Wódka Klasyczna należy do jednego z licznych projektów, znajdujących się właśnie w fazie przygotowania. Produkty naszej marki własnej doskonale sprawdzają się w konkurencji z produktami brandowymi, co zachęca nas do rozwijania oferty dla naszych klientów - mówi portalowi dlahandlu.pl Edward Plikus, kierownik Grupy Alcoholi w firmie Żabka Polska.

W portfolio firmy Żabka i Freshmarket istnieje już 37 marek parasolowych m.in. Tradycyjne Smaki, Max Snack, Level Up, Pasja Smaku, Choco Loco, Top Fish, Spiżarnia Natury czy Mleczny Dwór. Jak informuje sieć, największym zainteresowaniem cieszą się produkty z kategorii: słodycze (m.in. marki parasolowe Pasja Smaku czy Caprisse), napoje (napoje energetyczne Level Up, woda Źródlana czy soki Jeżyk i Słoneczne Smaki) oraz nabiał (śmietana, sery, desery mleczne marki Mleczny Dwór). Od niedawna sieć oferuje w swoich sklepach również produkty z kategorii wędliny w segmencie premium pod marką Specialité.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ajent 2013-11-15 12:26:49

    Marka własna to także dbałość o jakość produktu. Niech właściciel pamięta o tym. Pod koniec 2012 roku sieć musiała wycofać ze sklepów Mleczko Czekoladowe Pasja Smaku po stwierdzeniu nieprawidłowej jakości na tym indeksie. W ogóle to powinna zaostrzyć kontrole jakości bo nagminnie trafiają się produkty wątpliwej jakości często wycofywane ze sprzedaży. A za to ajenci świecą oczami!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,98

  • Min

    1,29

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.