Żabka Polska ze stratą za 2013 w wysokości 58,9 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 12 sierpnia 2014 12:25

Żabka Polska ze stratą za 2013 w wysokości 58,9 mln zł

Żabka Polska wypracowała w 2013 r. 4,1 mld zł przychodów z działalności kontynuowanej w porównaniu do 3,3 mld zł w 2012 roku. Zysk z działalności operacyjnej to 102,3 mln zł (90,2 mln zł zysku w 2012 r.). Strata brutto wyniosła 55,3 mln zł w porównaniu do 19,2 mln zł zysku za 2012 rok.

Strata netto z działalności kontynouwanej jak i za okres obrotowy wyniosła 58,9 mln zł w porównaniu do 14,4 mln zł zysku w 2012 roku. 

Żabka Polska sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience. W 2013 roku spółka otworzyła łącznie 260 sklepów Żabka oraz 225 sklepów Freshmarket. W ubiegłym roku sieć przejęła również pięć sieci detalicznych: Społem Zabrze, Dobry Wybór, Agap, Torg, PS Food. W sumie mamy sklepy należące do Żabka Polska działają w ponad 70 proc. miejscowości w Polsce.
W planach na 2014 rok firma ma otwarcie kolejnych 600 sklepów pod markami Żabka i Freshmarket.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • biedronka 2014-08-15 23:15:12

    Ajenci ???? to chyba kolejne kredyty będą brali :(

  • bocian 2014-08-12 18:02:13

    to ajenci dopłacą

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    12,50

  • Min

    9,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.