Żabka rejestruje znaki kolejnych marek własnych

Autor: dlahandlu.pl 2 sierpnia 2017 09:31

Od marca sieć Żabka zgłosiła do Urzędu Patentowego aż 6 znaków towarowych nowych marek. Wśród nich: White Dog, Green Dog, greenGo, Black Dog, Top Fish oraz Spiżarnia Natury.

Przypomnijmy, że w czerwcu marka GreenGo pojawiła się w Żabkach reprezentujących nowy format sklepów. Dostawcą produktów jest Green Factory. Wśród produktów marki „Green Go” znalazły się: Sałatkowy lunch box: cezar, grecki, z tuńczykiem (7,99 zł/180-195 g), Sałatkowy shake: rukola z bekonem, caprese (6,99 zł/100-140 g). 

Według klasyfikacji pod markami zawierającymi słowo "Dog" kryją się m.in. wędliny, kiełbasy, kanapki z wędliną, sosy, musztardy, pasty, itp.

Jak już pisaliśmy, popularność marek własnych wciąż rośnie w całej Europie. Najnowsze dane Nielsena pokazują, że udział w rynku tych marek wzrósł do poziomu najwyższego w historii. Po raz pierwszy w 9 krajach europejskich (w Niemczech, Włoszech, Holandii, Belgii, Polsce, Austrii, Szwecji, Norwegii i Danii) udział marek własnych przekroczył poziom 30 proc.

W marcu br. Anna Grabowska, członek zarządu Żabka Polska ds. komercyjnych, mówiła: " Obecnie jesteśmy w trakcie testowania i wprowadzania zmian w naszej sieci. Zmieniamy nie tylko logo Żabki, które funkcjonuje od niemal 20 lat, ale także cały wizerunek sklepów (...) Ważnym elementem naszej strategii asortymentowej są dania gotowe, które można szybko podgrzać w domu, w pracy czy w nowych Żabkach nawet na miejscu, a także poszerzana oferta Żabki Café, która oprócz kawy i hot dogów zawiera coraz więcej przekąsek takich jak panini, minipizza czy tosty, odpowiednie, by zjeść je po drodze do pracy czy szkoły lub w przerwie między spotkaniami" - mówiła Anna Grabowska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane