Żabka wprowadza zmiany wizerunkowe i asortymentowe

www.portalspozywczy.pl 20 marca 2017 14:15

Żabka wprowadza zmiany wizerunkowe i asortymentowe Anna Grabowska, Członek Zarządu Żabka Polska ds. Komercyjnych. Fot. materiały prasowe Żabka Polska

Obecnie jesteśmy w trakcie testowania i wprowadzania zmian w naszej sieci. Zmieniamy nie tylko logo Żabki, które funkcjonuje od niemal 20 lat, ale także cały wizerunek sklepów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Grabowska, członek zarządu Żabka Polska ds. komercyjnych.

- Ważnym elementem naszej strategii asortymentowej są dania gotowe, które można szybko podgrzać w domu, w pracy czy w nowych Żabkach nawet na miejscu, a także poszerzana oferta Żabki Café, która oprócz kawy i hot dogów zawiera coraz więcej przekąsek takich jak panini, minipizza czy tosty, odpowiednie, by zjeść je po drodze do pracy czy szkoły lub w przerwie między spotkaniami - dodaje Anna Grabowska.

- Obecnie jesteśmy w trakcie testowania i wprowadzania zmian w naszej sieci. Zmieniamy nie tylko logo Żabki, które funkcjonuje od niemal 20 lat, ale także cały wizerunek sklepów. Placówki pod nowym szyldem działają już w kilkunastu miastach w Polsce i wciąż otwieramy kolejne w nowych lokalizacjach - wyjaśnia Anna Grabowska.

Przeczytaj także:

Podkreśla, że w zmienionych Żabkach zoptymalizowano rozmieszczenie produktów tak, by jeszcze bardziej usprawnić zakupy. - Pracujemy nad asortymentem, który dostosowujemy do współczesnego stylu życia. Dlatego w naszych sklepach znaleźć można więcej nowych i zdrowych produktów, inspiracji ze świata m.in.: sałatki warzywne i owocowe, onigiri, napoje i jogurty z chia czy świeże soki oraz więcej dań gotowych, które można podgrzać lub zalać wrzątkiem na miejscu, a w niektórych punktach również zjeść w strefie wyposażonej w stoły i krzesła - mówi przedstawicielka sieci Żabka Polska.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.