Żabka z dużym wsparciem finansowym nowej kampanii marketingowej

Autor: www.dlahandlu.pl 4 stycznia 2016 12:02

Żabka z dużym wsparciem finansowym nowej kampanii marketingowej fot. za youtube.com

Końcówka grudnia mogła nadszarpnąć budżety reklamowe sieci handlowych. Według danych firmy Nielsen (okres 21-27 grudnia 2015 r.) sieć Tesco przeznaczyła na reklamę w telewizji 7 968 857 zł. Media Expert wydał na ten cel 5 845 483 zł, Lidl 4 485 187 zł, a Żabka 4 229 431 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Sieć Żabka znalazła się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami pierwszy raz od dłuższego czasu.

Z początkiem grudnia sieć rozpoczęła nową komunikacją marketingową pod hasłem: Żabka – mały, wielki sklep. Przygotowana kampania reklamowa powstała w oparciu o nową strategię pozycjonowania marki, która zakłada rozwój i wzmacnianie kluczowych atrybutów kategorii „convenience”. W opracowanej strategii położono nacisk na wsparcie sprzedaży i budowanie spójnego wizerunku sieci. Same reklamy przedstawiają różne sytuacje z „życia sklepu”, często zabawne i nieoczywiste.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • juno 2016-02-04 21:49:35

    oni wtedy to pobili rekord chyba.

  • ciepy 2016-01-06 12:24:08

    Ale ten typek z Zabki ma śmieszną mordkę, a Lisowska to wkurzyła cała Polskę :P

  • kaluz 2016-01-04 22:21:11

    Media Expert było najgłośniejsze bo w Lisowska i w Święta i z bardzo dużym natężeniem w mediach.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane