Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Żabka z nową koncepcją sklepu convenience

Autor: www.dlahandlu.pl 1 sierpnia 2016 18:47

Żabka z nową koncepcją sklepu convenience fot. dlahandlu.pl

Niecałe dwa lata po otwarciu sklepu przy Alejach Jerozolimskich 81 w Warszawie, Żabka przeprowadziła gruntowny remodeling placówki. Sklep mieszczący się na parterze biurowca zyskał m.in. nowe logo, nowy wystrój oraz powiększony asortyment. Sklepy z nowym logo i nowymi usługami działa także przy ul. Rakowieckiej 33 i Żurawiej róg Marszałkowskiej.

Sieć zdecydowała się na testy nowego konceptu, który charakteryzuje się szerokim wyborem dań gotowych, przekąsek i napojów na wynos. 

- Testowa, rozszerzona oferta sklepów dostosowana jest przede wszystkim do potrzeb żyjących w biegu mieszkańców dużych miast, którzy częściej robią niewielkie, impulsowe zakupy. Nowe Żabki to ładne, estetyczne wnętrza, nowocześnie wyposażenie, a także bardzo czytelna nawigacja wnętrza sklepu - czytamy w ulotce sieci. Jak dowiedzieliśmy się w biurze prasowym test nowego logo i wyglądu placówki prowadzony jest w bardzo ograniczonej liczbie lokalizacji i służy wypracowaniu najlepszych rozwiązań, które zyskają aprobatę klientów.

W zmodernizowanym sklepie znalazła się m.in. strefa rabatowa " Przekąski za 2 zł" oraz rozbudowany kącik gastronomiczny.

Nowa Żabka oferuje dodatkowo możliwość skorzystania z bezpłatnego dostępu do sieci wi-fi.

Z okazji otwarcia placówki sieć wydała ulotki z kuponami rabatowymi.

Żabka, która działa w Polsce pod marką Żabka i Freshmarket, obsługuje dziennie około 800 tysięcy klientów. Do firmy należy ponad 4200 sklepów prowadzonych pod dwoma szyldami. W 2015 r. zanotowała sprzedaż w wysokości 5,75 mld zł.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • pytająca 2017-05-03 18:08:01

    Wszystko by było dobrze gdyby żabki były otwarte krócej a nie do 23.00 .Kiedy to się zmieni?

  • Nemo 2017-01-02 13:48:57

    Przychodzi nowa miotła do zarządu i udaje przed Midem, że ma pomysł - odgrzewa stare kotlety ale co miesiąc zgarnia niezłą sumkę. Szczytem już jest dział rozwoju kolesie z Biedry po przejściach oj oberwie się Midowi po kieszeni będą doić Centralę i wynajmujących.

  • morales 2016-08-05 06:14:46

    Panowie przecież to już bylo!!!! 6 czy 7 lat temu dania gotowe zakończyły się kakatastrofą. Co lepsze w nie których sklepach są jeszcze lodówki. Brawo zarząd za innowacyjne podejście.

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.