Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Żabka zachęca partnerów franczyzowych niskim wkładem własnym

Autor: dlahandlu.pl 27 września 2017 11:55

Żabka zachęca partnerów franczyzowych niskim wkładem własnym fot. materiały prasowe

Żabka Polska prowadzi działa marketingowe skierowane do franczyzobiorców. Sieć sklepów convenience przekonuje, że warto się do niej przyłączyć, m.in. ze względu na niskie koszty wkładu własnego, który wynoszą około 5 tys. zł.

Żabka Polska wskazuje również na inne korzyści, wynikające z przystąpienia do sieci, w tym: otrzymanie w pełni wyposażonego i zatowarowanego sklepu oraz 6,5 tys. zł gwarantowanego przychodu.

W kampanii udział biorą franczyzobiorcy Żabki.

Rok 2016 Żabka Polska zakończyła z ponad 4500 sklepami marki Żabka i Freshmarket oraz z wartością sprzedaży rocznej w sieci na poziomie 6,4 mld zł. Na koniec lipca 2017 r. pod tymi markami było skupionych ponad 4740 placówek w całej Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ryba 2017-10-20 11:28:29

    Franczyzobiorca związaną umową z żabką dorobi się tylko długów

  • ropucha 2017-10-01 12:47:18

    omijac z daleka

  • Elon 2017-09-29 09:51:34

    Przekaz ma trafić jak DiscoPolo. Do właściwych osób. Jeśli nie wiesz co to przychód to wiedz, że może być tak, że 6.5 tys. przychodu minus 10.000 kosztów wygeneruje ci miesiąc w miesiąc stratę jak ta lala.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,49

  • Śr

    6,88

  • Min

    5,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.