Żabka zachęca partnerów franczyzowych niskim wkładem własnym

Autor: dlahandlu.pl 27 września 2017 11:55

Żabka zachęca partnerów franczyzowych niskim wkładem własnym fot. materiały prasowe

Żabka Polska prowadzi działa marketingowe skierowane do franczyzobiorców. Sieć sklepów convenience przekonuje, że warto się do niej przyłączyć, m.in. ze względu na niskie koszty wkładu własnego, który wynoszą około 5 tys. zł.

Żabka Polska wskazuje również na inne korzyści, wynikające z przystąpienia do sieci, w tym: otrzymanie w pełni wyposażonego i zatowarowanego sklepu oraz 6,5 tys. zł gwarantowanego przychodu.

W kampanii udział biorą franczyzobiorcy Żabki.

Rok 2016 Żabka Polska zakończyła z ponad 4500 sklepami marki Żabka i Freshmarket oraz z wartością sprzedaży rocznej w sieci na poziomie 6,4 mld zł. Na koniec lipca 2017 r. pod tymi markami było skupionych ponad 4740 placówek w całej Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ryba 2017-10-20 11:28:29

    Franczyzobiorca związaną umową z żabką dorobi się tylko długów

  • ropucha 2017-10-01 12:47:18

    omijac z daleka

  • Elon 2017-09-29 09:51:34

    Przekaz ma trafić jak DiscoPolo. Do właściwych osób. Jeśli nie wiesz co to przychód to wiedz, że może być tak, że 6.5 tys. przychodu minus 10.000 kosztów wygeneruje ci miesiąc w miesiąc stratę jak ta lala.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,29

  • Śr

    5,69

  • Min

    3,73

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane