Żabka zainwestuje w "convenience e-commerce"

www.portalspozywczy.pl 11 sierpnia 2015 14:33

Żabka zainwestuje w "convenience e-commerce" fot. materiały prasowe Żabka Polska

Bardzo mocno myślimy nad wejściem w e-commerce, lecz w nie do końca tradycyjnym rozumieniu tego słowa. Rozwiązanie, które zaproponujemy, nazwałbym convenience e-commerce - mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes ds. finansowych Żabka Polska.

Zdaniem wiceprezesa Żabki, typowa usługa e-commerce ma obecnie niewiele wspólnego z tym, co reprezentowana przez niego sieć rozumie pod słowem "convenience". Tłumaczy, że jeśli weźmiemy pod uwagę czas realizacji zamówienia, od momentu złożenia dyspozycji do odbioru, w tradycyjnym e-commerce będziemy mieć do czynienia z najdłuższym czasem dostawy spośród wszystkich dostępnych kanałów.

- Szybciej jest już pojechać do hipermarketu i samodzielnie coś kupić! Co więcej, klientom narzucane są często godzinne lub dwugodzinne okna czasowe do odbioru produktów. Brakuje dowolności i elastyczności sprzedającego - podkreśla Blicharski.

Żabka w rozwiązaniu, które zaproponuje, zamierza rozwiązać te problemy.

 

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • artmetic ekonsulting 2015-08-13 03:07:20

    Opracowujemy i wdrażamy rozwiązania dla e-commerce:

    artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,28

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.