Żabka zwiększa wydatki reklamowe

Autor: www.dlahandlu.pl 13 listopada 2013 10:08

Sieć sklepów Żabka, która we wrześniu wystartowała z kampanią reklamową "Wielosztuki", zwiększa wydatki na promocję w telewizji. Według danych firmy Nielsen za okres 28 października - 11 listopada sieć przeznaczyła na ten cel 5,8 mln zł. Tydzień wcześniej było to 4,1 mln zł.

Co ciekawe firma jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi. W omawianym zestawieniu prawie zawsze znajdowała się marka Lidl.

Obecnie sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket liczą łącznie ponad 3 tys. placówek, w których znajduje zatrudnienie ok. 15 tysięcy osób. Żabka Polska chce mieć 9 tys. sklepów na polskim rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Margo 2013-11-13 14:34:26

    Na smakizycia.pl niech wydadzą lepiej :-)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,58

  • Min

    3,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane