Zakaz reklamy piwa nie jest receptą na trzeźwość, a powoduje straty w biznesie

Autor: Rzeczpospolita 19 grudnia 2017 09:13

- Rząd chce zmniejszyć konsumpcję alkoholu. Tyle tylko że zafundowana społeczeństwu antyalkoholowa terapia opiera się na błędnie postawionej diagnozie - pisze Rzeczpospolita.

Dziennik przypomina projekt nowelizacji, który zakłada ograniczenie sprzedaży alkoholu między godzinami 22 a 6 rano oraz wprowadza generalny zakaz picia w miejscach publicznych.

- Kolejna nowelizacja ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, obecnie w toku konsultacji społecznych, zakłada bowiem wprowadzenie obowiązku umieszczania informacji dotyczącej wartości odżywczej i składników alkoholu na etykietach oraz zakazanie reklamy piwa między godzinami 6 a 23. Sprzedawcy i producenci już liczą straty, tymczasem na marginesie warto zapytać o jakość i potencjalną skuteczność tak stanowionego prawa - pisze gazeta.

Czytaj więcej: Rzeczpospolita

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,29

  • Min

    3,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8198

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane