Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

ZM Górzyca chcą podwoić liczbę sklepów

www.portalspozywczy.pl 8 lipca 2015 13:09

- Chcemy nadal rozwijać sieć naszych sklepów. W ciągu najbliższych 12 miesięcy zamierzamy podwoić liczbę naszych placówek handlowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Artur Branicki, dyrektor Zakładów Mięsnych Górzyca.

Obecnie firma posiada 8 sklepów.

- Ostatnie lata były bardzo trudne dla branży mięsnej i wiele zakładów czy drobnych sklepikarzy nie poradziło sobie z konkurencją marketów, które rosną jak grzyby po deszczu.Dostępne na rynku lokalizacje są ciekawe, dobrze położone, z „tradycjami handlowymi”, ale wszystkie wymagają większych bądź mniejszych nakładów finansowych. Aby klienta zachęcić do zakupów dziś nie wystarczy mieć tylko dobre wyroby. Ważna jest również rozbudowana oferta dodatkowych usług i oprawa wizualna. To, co kiedyś było luksusem teraz jest standardem. Nie mówimy tu o zwykłym plastrowaniu wędlin i mieleniu mięsa. Normą w tej chwili jest rozbijanie kotletów, porcjowanie mięsa z kością oraz próżniowe pakowanie wyrobów pozwalające na dłużej zachować wysoką jakość produktu. Niestety, niezbędny sprzęt umożliwiający realizacje powyższych usług jest bardzo poważnym punktem w kosztorysie otwarcia nowego sklepu - wyjaśnia Artur Branicki.

 

czytaj więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.