ZM Konarczak: Na ofertę sklepów wpływają wyniki ankiet

Autor: portalspozywczy.pl 28 kwietnia 2010 14:45

Józef Konarczak zwraca uwagę, że jego zakłady szybko reagują na zmiany zachowań klientów, ponieważ w sklepach firmy zbierane są opinie od kupujących. - Rozmawiamy z konsumentami i analizujemy ich potrzeby - tłumaczy prezes ZM Konarczak.

Pierwsze miesiące bieżącego roku nie należały do najlepszych pod względem sprzedaży wyrobów mięsnych. Konsumenci kupowali mniej niż zwykle. Częściej wybierali produkty z niższej półki - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Józef Konarczak, prezes ZM Konarczak. Za pogorszenie koniunktury w dużym stopniu odpowiedzialna była ciężka i długa zima. 

Strategią Konarczaka jest produkcja dobrej jakości wędlin ze średniej półki cenowej. - Stawiamy na jakość, aby klient, który raz spróbował naszych wyrobów, miał chęć sięgnąć po nie ponownie - podkreśla Józef Konarczak.
Zakład Mięsny Konarczak powstał w 1990 roku. Firma ma kilkanaście sklepów fimowych a terenie Wielkopolski, w tym Poznaniu, Krotyszynie, Pleszewie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,84

  • Min

    3,78

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7970
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.