Zmiany na targowisku w Serocku

Autor: dlahandlu.pl 9 grudnia 2015 10:31

Radni Serocka przyjęli uchwałę wprowadzającą zmiany w regulaminie określającym zasady handlu na targowisku miejskim. Mają one bardziej szczegółowo określić kwestie związane z funkcjonowaniem targu.

Wśród zmian, które pojawiły się w regulaminie, są m.in. zapisy dotyczące osób uprawnionych do handlu na targowisku. Zgodnie ze starym zapisem były to osoby fizyczne, prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej. Teraz są to osoby, które uiściły opłatę targową i należne opłaty eksploatacyjne.

Inna zmiana objęła szczegóły dotyczące wniesienia opłaty targowej. Sprzedający ma obowiązek wniesienia opłaty targowej w dniu wjazdu na teren targowiska. Podejmując się sprzedaży produktów i usług sprzedający musi dysponować dowodem wpłaty, który należy zachować do chwili opuszczenia targowiska i okazywać do kontroli osobom uprawnionym. Nie posiadanie w czasie kontroli dowodu wpłaty opłaty targowej pociąga za sobą obowiązek jej ponownego uiszczenia.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.