ZPM Matthias modernizuje sklepy i zacieśnia współpracę z sieciami

www.portalspozywczy.pl 16 maja 2014 13:50

Cały czas pracujemy nad rozwojem firmy, pozyskiwaniem nowych rynków i nowych klientów. Chcemy utrzymać dynamiczny rozwój zakładu, przede wszystkim poprzez sprzedaż w sklepach firmowych, ale także szersze wejście do dużych sieci handlowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Magdalena Takmadżan, specjalista ds. marketingu w Zakładzie Przetwórstwa Mięsnego Matthias.

-Jak Pani ocenia koniunkturę rynkową w pierwszym kwartale tego roku?

- Kompetentnie mogę ocenić jedynie poziom sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku na obszarze naszego działania. Zauważam utrzymywanie się poziomu sprzedaży porównywalnego do ubiegłego roku, z niewielką tendencją wzrostową. Jednak nawet taki niewielki wzrost sprzedaży daje powód do optymistycznego spojrzenia na kolejne miesiące.

- W jakich kierunkach będą Państwo rozwijać przedsiębiorstwo?

- Cały czas pracujemy nad rozwojem firmy, pozyskiwaniem nowych rynków i nowych klientów. Chcemy utrzymać dynamiczny rozwój zakładu, przede wszystkim poprzez sprzedaż w sklepach firmowych, ale także szersze wejście do dużych sieci handlowych. Niezwykle ważne jest dla nas wejście w nowe systemy jakości. Tym, co zapewne najwyraźniej zauważą nasi klienci jest rebranding sklepów firmowych Matthias.

- Na jakim etapie jest ten proces?

- Pierwszy sklep w nowej odsłonie został otwarty w Stalowej Woli i został bardzo dobrze przyjęty przez klientów. Jesteśmy na etapie zmian w kolejnych punktach. Pomysł na zmianę wizualizacji wywołany jest chęcią rozwoju, zapewnienia kompleksowości zakupów, a tym samym spowodowania , aby czas spędzony w naszym sklepie był przyjemny dla klienta.

Zmiana wyglądu w sklepach to głównie dominacja jasnych odcieni bieli i beżu, oraz odpowiednio dobrane oświetlenie, co pozwala klientowi skoncentrować uwagę na produkcie. Ulokowanie wędlin i mięsa w oddzielnych ladach daje większą przejrzystość produktów. Sklep posiada wizualizację charakterystyczną dla regionu Lubelszczyzny - grafiki prezentujące okoliczne krajobrazy.

- Państwa punkty sprzedaży posiadają także część ogólnospożywczą?

- Dominującymi produktami w sklepach są oczywiście mięso i wędliny, ale dodatkowo klient może zaopatrzyć się w pieczywo, produkty garmażeryjne, inne artykuły spożywcze - nabiał, sery i napoje. Jednym słowem, chcemy aby niemal każdy sklep pod szyldem Matthias był "małymi delikatesami", aby można było zakupić większość podstawowych artykułów spożywczych w najlepszej jakości, w jednym, przyjaznym klientowi miejscu.

- ZPM Matthias współpracuje również z sieciami handlowymi. Jaka część produkcji jest lokowana w tym kanale?

- W ostatnich dwóch latach dość mocno rozbudowaliśmy kanał sprzedaży hurtowej w małych i średnich sieciach handlowych. Nawiązaliśmy również współpracę z siecią handlową Tesco, gdzie mamy własne stoiska firmowe "Z Lubelskiej Zagrody". Nie można nie dostrzegać siły rynkowej sieci. Realizacja działań w tym zakresie pozwala nam na lokowanie w sprzedaży sieciowej 25 proc. produkcji zakładu. Daje na to szerszy dostęp do klienta indywidualnego oraz szerszą rozpoznawalność marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.