Decathlon testuje innowacje w sklepie przyszłości (wideo)

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 12 lutego 2019 12:50

Decathlon testuje innowacje w sklepie przyszłości (wideo) Fot. za youtube

Firma Decathlon otworzyła w Singapurze sklep przyszłości, aby przetestować innowacje, takie jak lustra podłączone do internetu, mobilną aplikację do płatności i system szybkiego transportu zamówień online.

Dyrektor generalny Decathlonu w Singapurze, Yves Claude, mówi, że sklep nazywa się Decathlon Singapore Lab, ponieważ "laboratorium to innowacyjne miejsce, w którym testujemy nowe rozwiązania. Musimy dać klientom powody, aby wracali do naszych sklepów".

Sklep w Singapurze ma 5000 mkw. i jest otwarty przez całą dobę siedem dni w tygodniu. Firma testuje w nim serię innowacyjnych i "zorientowanych na doświadczenie" aplikacji. W każdym dziale kupujący mają możliwość zapoznania się z produktami. Mogą wypróbować buty do biegania w przestrzeni z czterema bieżniami, z których każda ma inną powierzchnię. Buty do chodzenia można wypróbować na żwirowej ścieżce. Pomieszczenia wyposażone są w lustra, które wyświetalają dodatkowe informacje o produkcie, a w Active Health Lab można sprawdzić stan swojego zdrowia. Dostępne są również bezpłatne zajęcia sportowe i fitness. Klienci mogą płacić przy kasach samoobsługowych, działa też aplikacja do płatności mobilnych.

Aby przyspieszyć proces dostawy dla klientów online, Decathlon zbudował wewnętrzny przenośnik taśmowy, który zbiera produkty, gdy tylko zostaną zamówione. Produkty można następnie odebrać w sklepie w ciągu dwóch godzin. Kolejną z opcji jest dostawa do domu. Bardzo krótkie terminy dostaw są możliwe dzięki wysokiej automatyzacji: produkty są wyposażone w etykiety RFID.

Zewnętrzne ściany sklepu są całkowicie pokryte roślinami, a dach panelami słonecznymi. Obok sklepu znajdują się boiska sportowe, dostępne w dzień iw nocy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6949
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.