Kolejne sieci handlowe wprowadzają usługę zamówień głosowych

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com 7 grudnia 2017 14:32

Kolejne sieci handlowe wprowadzają usługę zamówień głosowych Fot. Coop Sweden

Sieć detaliczna Coop Sweden wprowadziła nową funkcję do swojej aplikacji mobilnej, która umożliwia klientom tworzenie listy zakupów za pomocą głosu – informuje serwis esmmagazine.com. Może to być zapowiedź nowego trendu zakupowego, jaki zobaczymy w 2018 roku.

Jak podaje Coop Sweden, lista sterowana głosem jest łatwa w użyciu. Klienci otwierają listę zakupów w swojej aplikacji, klikają na mikrofon i zaczynają mówić, określając, co chcą kupić i ile. Możliwe jest również udostępnienie listy innym osobom, które następnie mogą dodawać lub usuwać przedmioty.

- Nasze usługi cyfrowe ułatwią naszym klientom codzienne życie – ocenia Henrik Staaf, dyrektor ds. komunikacji cyfrowej w Coop Sweden. - Cieszę się, że Coop będzie pierwszą firmą oferującą kontrolowaną głosem listę zakupów spożywczych w Szwecji – dodaje.

Aplikacja zakupowa Coop została wprowadzona w 2004 roku i obejmuje szereg funkcji, takich jak spersonalizowane oferty i przepisy.

Wielu innych sprzedawców artykułów spożywczych również wprowadza technologie aktywowane głosem jako sposób na usprawnienie usług zakupowych. W sierpniu amerykański gigant handlu detalicznego Walmart ogłosił, że współpracuje z Google, aby umożliwić kupującym zamówienia głosowe. Brytyjscy detaliści Ocado i Morrisons wprowadzili podobną usługę za pomocą programu rozpoznawania głosu Alexa firmy Amazon.

- Rok 2018 może być rokiem, w którym konsumenci, podczas swoich zakupów, przerzucą się z używania klawiatury, na wykorzystywanie funkcji głosowych – czytamy w esmmagazine.com.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,46

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane