REKLAMA
REKLAMA

Jakie są trendy 2009 w branży FMCG?

Autor: dla handlu.pl 20 maja 2009 10:13

Spotkanie będzie doskonałą okazją do wymiany poglądów, poszukiwania inspiracji oraz do porozmawiania w kompetentnym gronie o szansach jak i zagrożeniach, jakie stoją przed firmami sektora FMCG - podkreśla Sylwia Szoch, conference specialist w MR Academy.

REKLAMA

Joanna Adamska i Magdalena Jabłkowska (AC Nielsen) w panelu „Jak uwieźć konsumenta?" opowiedzą m.in. o wielkości oraz dynamice sprzedażowej poszczególnych kategorii produktów, wpływie misji zakupowych na wybór kanału dystrybucji i wadze decyzji podejmowanych pod wpływem procesów automatycznych w zależności od kategorii produktu.

Nieracjonalność konsumentów, rolę emocji w procesie zakupowym i wybrane metody badań komunikacji marketingowej FMCG omówią w panelu "Patrzeć nie znaczy widzieć - wyjście poza deklaracje" Magdalena Jagielska i Eliza Puda (LABoratorium). "Czynnik determinujący skuteczność strategii marketingowych" przedstawią, na przykładzie lokalnych marek walczących z gigantami i rynkowej walki na dwa fronty, Yossarian Malewski (partner MarketingForces Consulting) i Tomasz Włodarczyk (Kompania Piwowarska S.A.)

Na pytania dotyczące wpływu świadomości marki na decyzje zakupowe i kontekstu programowego reklam TV na decyzje zakupowe konsumentów oraz roli strategii mediowej w sprzedaży produktów FMCG odpowie Rafał Janek (Universal McCann).

Z kolei Dominik Kaznowski (Nasza-klasa) omówi panel „Wykorzystanie społeczności w marketingu marek branży FMCG", a o losie „marki w obliczu postępującej komodyzacji i fragmentaryzacji mediów" opowiedzą Tomasz Bartnik i Magdalena Zdunikowska (Saatchi & Saatchi).


Ostatni panel „Shoppermarketing - jako narzędzie budowania marek, kategorii, sprzedaży i relacji" traktujący m.in. o pozycji shoppermarketingu w strategii marketerów vs. strategie retailerów i jego przyszłości zaprezentuje Marcin Bełza (4 Frame).

Organizator: MR Academy


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA