PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Szkolenie: "Reklama żywności i produktów leczniczych - ograniczenia, zasady, możliwości i najbliższe zmiany. Analiza reklam z rynku. Praktyczne wskazówki. Minimum przepisów. Przykłady".

www.igifc.pl 25 lutego 2009 12:31

Celem szkolenia jest przedstawienie zasad kierujących reklamą żywności i produktów leczniczych w oparciu o przepisy wspólnotowe i krajowe.

Głównym elementem programu będzie informacja na temat możliwości i ograniczeń w komunikacji skierowanej do konsumenta i pacjenta.

Analiza polskich i zagranicznych reklam telewizyjnych, internetowych oraz prasowych, ze wskazaniem popełnionych błędów, pozwoli uniknąć ich w realizacji przyszłych projektów.

Szkolenie będzie miało charakter warsztatów. Wybrane reklamy zostaną omówione oraz ocenione pod względem zgodności z przepisami prawa żywnościowego i farmaceutycznego. Na tej zasadzie zostanie dokonana wszechstronna analiza zagadnienia reklamy żywności i leków.

Zarówno w trakcie szkolenia, jak również podczas indywidualnych konsultacji, przewidzianych dla każdego uczestnika, możliwe będzie wyjaśnienie wielu wątpliwości oraz uzyskanie odpowiedzi na liczne pytania, m.in.:

• Jak unikać sytuacji wprowadzania konsumenta w błąd?
• Kiedy i na jakich zasadach można w reklamie porównywać żywność?
• Które treści w reklamie żywności są zakazane i dlaczego?
• Dlaczego w reklamie nie może być treści, że żywność wzmacnia, leczy, poprawia wewnętrzną harmonię?
• Jakie są ograniczenia w reklamie skierowanej bezpośrednio do dzieci?
• Kiedy w reklamie żywności może pojawić się „biały fartuch"?
• Czy sugestia ma takie samo znaczenie, jak słowo pisane lub mówione?
• Jak przygotować reklamę skierowaną do publicznej wiadomości, a jak tę do profesjonalistów?
• Czy informacja i ogłoszenia o charakterze informacyjnym też są reklamą?
• Czy można twierdzić, że lek jest lepszy niż inne, najlepszy, szczególny?
• Na jakich zasadach można porównać leki?
• W jaki sposób zmiany przepisów wpłyną na reklamę żywności i leków? Jak się do nich przygotować?

Szczegółowe informacje i formularz zgłoszeniowy: http://www.igifc.pl/index.php?id=13&zdjecie=szkolenia&menu=0

Program szkolenia: http://www.portalspozywczy.pl/img/310309-program-szkolenia.pdf

Organizator: IGI FOOD Consulting Sp. z o.o., e-mail: igifc@igifc.pl, www.igifc.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane