REKLAMA
REKLAMA

VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2013 / 6th Food Market & Retail Forum 2013

Autor: PTWP 2 lipca 2013 11:54

VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2013 / 6th Food Market & Retail Forum 2013

Grupa PTWP SA, wydawca serwisów portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl oraz magazynu Rynek Spożywczy organizuje kolejną, szóstą już edycję Forum Rynku Spożywczego i Handlu / Food Market & Retail Forum - największą tego typu konferencję skierowaną do sektora spożywczego i handlowego.

REKLAMA
Spotkanie odbędzie się w dniach 5-6 listopada 2013 roku w Warszawie, w hotelu Sheraton.

Do udziału w debatach i dyskusjach zapraszamy właścicieli, prezesów oraz dyrektorów spółek spożywczych, managerów sieci hurtowych i detalicznych z Polski i zagranicy, szefów agencji doradczych oraz przedstawicieli instytucjonalnego otoczenia branży. Gośćmi będą również politycy, samorządowcy, przedstawiciele instytucji finansowych i funduszy inwestycyjnych oraz osoby mające realny wpływ na zmiany w branży spożywczej i handlu detalicznym.

Podsumowaniem pierwszego dnia Forum będzie uroczysta Gala z wręczeniem Nagród Rynku Spożywczego i certyfikatów Dobry Produkt 2013.

Liczymy, że Food Market & Retail Forum 2013 stworzy szeroką platformę do debaty merytorycznej nad aktualnym stanem oraz możliwościami i kierunkami rozwoju rynku spożywczego i detalicznego w Polsce i naszym rejonie Europy.

Proponowane tematy debat Food Market & Retail Forum 2013:

I DZIEŃ:
Patriotyzm gospodarczy, czy już protekcjonizm - sektor spożywczy w polityce krajów UE
Przemysł spożywczy i handel pod presją globalnych zmian w trendach żywieniowych
Mleczarnie równoprawnym partnerem dla sieci handlowych
Innowacyjność w branży mięsnej - kierunki rozwoju sektora
Biznes i technologie - innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem branży FMCG
Ograniczenie kosztów - klucz do sukcesu w biznesie produkcyjnym i handlowym
Polskie firmy rodzinne - potencjał i kierunki rozwoju tego sektora gospodarki
Sektor HoReCa szansą na szybki rozwój firm spożywczych

II DZIEŃ:

Handel detaliczny i hurtowy w Polsce na rozdrożu - możliwe scenariusze dla sektora handlowego
Multi-chanel - strategie sieci handlowych w sytuacji kryzysu i ostrej konkurencji
Dyskonty - wpływ ekspansywnego formatu na handel i przemysł spożywczy w Polsce
Convenience - globalny trend w Polsce
Forum nowych technologii. E-commerce, płatności bezgotówkowe, technologie mobilne.
Franczyza - wsparcie, cena, skala = konkurencyjność
Współpraca dystrybucja - dostawcy. Ograniczanie strat w łańcuchu dostaw
Cena - teraz dla klienta nie liczy się nic innego
Sieci handlowe stawiają na szybkie zmiany - dostawcy muszą za nimi nadążyć
Bariery rozwoju handlu detalicznego i hurtowego w Polsce


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA