Ludzie z branży: FMCG, handel, dystrybucja, sieci sklepów

Guillaume de Colonges

Carrefour Polska, prezes zarządu

 Guillaume de Colonges - prezes zarządu, Carrefour Polska - sylwetka osoby z branży FMCG/handel/przemysł spożywczy

Wykształcenie

Jest absolwentem nauk ekonomicznych, ukończył także Advanced Management Program w Harvard Business School w Stanach Zjednoczonych.

Biogram

Guillaume de Colonges swoją karierę zawodową w Carrefour, rozpoczął we Francji w 1992 roku. Po 6 latach pracy został awansowany na dyrektora handlowego dział non-food w Polsce, gdzie odpowiadał m.in za otwarcia pierwszych sklepów Carrefour.
Następnie otrzymał nominację na dyrektora handlowego i logistyki Carrefour w Turcji, a w 2006 roku został dyrektorem ds. rozwoju supermarketów i odpowiadał za przejęcie 86 sklepów. W 2008 roku objął stanowisko COO (Chief Operation Officer) w Tajwanie (63 sklepy), po czym został nominowany na stanowisko prezesa Carrefour w Singapurze i Malezji (Carrefour wycofał się z tych krajów; z Singapuru we wrześniu 2012, a z Malezji pod koniec 2012 - przyp.red.). W 2010 roku powrócił do Turcji, gdzie jako CEO (Chief Executive Officer) Carrefour zarządzał 245 sklepami (w maju 2013 Carrefour zmniejszył zaangażowanie we wspólnym przedsięwzieciu z lokalnym partnerem i stał się mniejszościowym udziałowcem firmy Carrefour SA w tym kraju - przyp.red.).

 



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane